Správně cílený způsob reklamy

Srp - 21
2021

Správně cílený způsob reklamy

Je dnes už televizní reklama skutečně předraženým přežitkem, který není schopen zacílit na tak početnou skupinu lidí, jak jí je předurčováno? Ano, do jisté míry to pravda je. Mnoho firem své reklamní obsahy přenáší na internet, primárně pak na sociální sítě, kde je možné provozovat reklamu do značné míry efektivněji. O tom mimo jiné svědčí i řada firem, kteří se dnes již nebojí oslovit influencery s nabídkami spolupráce.

Týmová práce

Mnoho začínajících businessů se potýká s malým finančním rozpočtem na reklamu, jenže právě ta je při budování klíčová. Jsou to primárně zákazníci, kteří vykazují zisk a pomáhají začínající firmě růst. Ovšem jen málokterá firma se v počátcích nemusí potýkat s malým povědomím. Reklama je proto klíčová, ale nejen tak ledajaká. Věřte, že jde zacílit na potencionální zákazníky i s minimálním rozpočtem, ovšem za pomoci efektivních prostředků. Pojďme si společně představit některé z nich.

  1. PPC kampaň

Ptáte se, co jeto ppc kampaň nebo jak vypadají ppc reklamy? Ppc je anglická zkratka vycházející ze slov „pay-per-click“ v překladu vlastně platba za kliknutí. Jedná se o způsob reklamy, kdy inzerent platí až za zobrazení samotného inzerátu, nikoliv za jeho umístění na internet. Reklama tak dokáže velmi efektivně zacílit na konkrétní skupinu zákazníků. Inzerent si navíc může sám korigovat sumu, kterou hodlá investovat do reklamy. A v neposlední řadě je možné ihned po spuštění sledovat měřitelné výsledky.

Sociální média

  1. Sociální sítě

Sociální sítě hýbou světem, tak proč této skutečnosti nevyužít ve svůj prospěch? Založení profilu je ještě dnes s určitými omezeními zcela zdarma a pravidelně přidávané a poutavé příspěvky dokážou hotové zázraky. Na sociálních sítích je však zapotřebí být aktivní, i díky tomu bude algoritmus častěji doporučovat právě vámi přidané příspěvky. Proč nevyužít jejich oblíbenost ve váš prospěch?